W tym odcinku goszczę Magdę i Dankę z Agencji Marketingu Internetowego WEBEST. Rozmawiamy o warsztatach, które przeprowadzają w trakcie pracy nad stronami klientów. Czym są te warsztaty? Jakie korzyści przynoszą zlecającemu i wykonawcy? Jakie problemy pojawiają się na warsztatach? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tym podcaście.
Zagadnienia omówione w tym odcinku:
- 1:50 – Kim jesteście i czym się zajmujecie?
- 4:00 – Jak zaczęła się wasza przygoda z WordPressem?
- 6:01 – Od kiedy pracujecie warsztatowo z klientami?
- 10:20 – Jak reagują klienci na propozycję warsztatów?
- 12:59 – Jak wyglądają takie warsztaty?
- 15:08 – Jakimi metodami pracujecie na warsztatach?
- 18:54 – Kto bierze udział w warsztatach?
- 29:10 – Czy w wyniku warsztatów klienci rezygnują z przygotowania strony?
- 35:56 – Jak wyceniacie takie warsztaty?
- 37:33 – Co otrzymuje klient po warsztatach?
- 42:27 – Jaki jest kolejny krok po warsztatach?
- 54:10 – Rekrutacja nowego pracownika
- 1:01:15 – Jaki błąd popełniłyście przy pracy z WordPressem?
- 1:05:35 – Gdzie można Was znaleźć?
- webest.pl
- www.facebook.com/WebestPL
- www.linkedin.com/in/magdaczekala/
- www.linkedin.com/in/danka-stawarz/
Partnerem podcastu Rób WordPressa jest marka cyberfolks.pl.
Kod rabatowy: PODCAST
Podcast dostępny m.in w: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts
Podziel się tym jak Ty pracujesz ze swoimi klientami przed wdrożeniem. Może sam/a szykujesz się do realizacji strony, to daj nam znać, czy jakiś tip z tego wywiadu bierzesz dla siebie do realizacji.
Masz już stronę firmową i chcesz ją rozwijać, aby wspierała w sprzedaży?
Subskrybuj newsletter WEBEST https://webest.pl/subskrypcja-newslettera