O badaniu potrzeb klienta i przygotowaniu do realizacji strony www – Magda Czekała i Danka Stawarz z agencji Webest

W tym odcinku goszczę Magdę i Dankę z Agencji Marketingu Internetowego WEBEST. Rozmawiamy o warsztatach, które przeprowadzają w trakcie pracy nad stronami klientów. Czym są te warsztaty? Jakie korzyści przynoszą zlecającemu i wykonawcy? Jakie problemy pojawiają się na warsztatach? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tym podcaście.  

Zagadnienia omówione w tym odcinku:

  • 1:50 – Kim jesteście i czym się zajmujecie?
  • 4:00 – Jak zaczęła się wasza przygoda z WordPressem?
  • 6:01 – Od kiedy pracujecie warsztatowo z klientami?
  • 10:20 – Jak reagują klienci na propozycję warsztatów?
  • 12:59 – Jak wyglądają takie warsztaty?
  • 15:08 – Jakimi metodami pracujecie na warsztatach?
  • 18:54 – Kto bierze udział w warsztatach?
  • 29:10 – Czy w wyniku warsztatów klienci rezygnują z przygotowania strony?
  • 35:56 – Jak wyceniacie takie warsztaty?
  • 37:33 – Co otrzymuje klient po warsztatach?
  • 42:27 – Jaki jest kolejny krok po warsztatach?
  • 54:10 – Rekrutacja nowego pracownika
  • 1:01:15 – Jaki błąd popełniłyście przy pracy z WordPressem?
  • 1:05:35 – Gdzie można Was znaleźć?

Partnerem podcastu Rób WordPressa jest marka cyberfolks.pl.
Kod rabatowy: PODCAST

Podcast dostępny m.in w: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts

5 2 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Magda
1 rok temu

Podziel się tym jak Ty pracujesz ze swoimi klientami przed wdrożeniem. Może sam/a szykujesz się do realizacji strony, to daj nam znać, czy jakiś tip z tego wywiadu bierzesz dla siebie do realizacji.

Masz już stronę firmową i chcesz ją rozwijać, aby wspierała w sprzedaży?
Subskrybuj newsletter WEBEST https://webest.pl/subskrypcja-newslettera

Last edited 1 rok temu by Magda
0
Would love your thoughts, please comment.x